Analizarea sentimentului din jurul hashtag-urilor dvs. Twitter va va permite sa determinati daca campania dvs. are un impact pozitiv sau negativ.
Un volum mare de mentiuni cu sentiment negativ inseamna ca brandul tau evoca anumite sentimente proaste si trebuie sa analizezi problema mai detaliat.
Reteaua de socializare
Acoperirea media sociala este un numar estimat de utilizatori Twitter (sau orice alt canal de social media, daca monitorizati mentiuni de pe mai multe platforme) care s-ar putea sa se
potriveasca cu tweet-ul dvs.
Media sociala arata cum se raspandeste hashtagul tau si la ce public ajunge.
Calculati media media sociala
Este o informatie foarte utila. Probabil ca v-ati construit deja persoana cumparatorilor, acum este timpul sa va confruntati cercetarea cu realitatea.
S-ar putea sa gasiti un public cu totul nou pentru produsul dvs., care este o veste excelenta, deoarece inseamna ca veti putea converti mai multi utilizatori si va veti mari veniturile.
Dar asta poate insemna si ceva negativ. Iti poti raspandi mesajul catre publicul gresit. In acest caz, trebuie sa schimbati mesajul sau sa schimbati canalul de socializare. Poate nu este nimeni interesat de ceea ce oferiti pe Twitter si clientii dvs. tinta sa stea pe Instagram in schimb?
Comments are closed.