Engagement
Voi sustine ca egagemeent este una dintre cele mai importante valori atunci cand vine vorba de analiza Twitter.
Ratele de implicare va spun cati utilizatori interactioneaza cu continutul dvs. Daca postarile dvs. sunt interesante, atractive si relevante, publicul dvs. il va aprecia si va interactiona cu ei.
Influenta
Marketingul Influencer este un mod uimitor de eficient de a-ti promova afacerea. Clientii tind sa aiba incredere in mesajele influentatorilor mult mai mult decat publicitatea traditionala.
Monitorizati hashtag-urile Twitter
Cheia succesului este gasirea influentelor potrivite cu care sa coopereze.
Cei mai persuasivi influenti sunt deja in reteaua ta. Fie vorbesc deja despre produsul dvs., fie vorbesc pe larg despre nisa dvs. specifica.
Pentru a gasi influenti pe Twitter cu cea mai mare pondere de voce, accesati fila Analiza Brand24.
Algoritmul Brand24 arata doua valori pe care le-ati putea interesa: influenta profilurilor publice de top si a celor mai active profiluri publice.
Influenta autorilor de social media va indica, de asemenea, ponderea lor de voce (cantitatea de discutii pe Internet generate de acesti utilizatori de social media) si influenta acestora (cate persoane au fost posibil afectate de mesajul lor).
Comments are closed.