
Auditati-va profilurile de social media – V
- 23 septembrie 2021
- 0 comments
- caduo
- Posted in Fără categorie
- 0
Auditati-va profilurile de social media
Analiza profilurilor dvs. de social media va sta la baza auditului dvs. de social media. Acesta arata ce functioneaza, ce trebuie imbunatatit si va identifica oportunitatile.
Exista o multime de indicatori importanti de urmat si ar putea fi dificil sa ii deosebiti pe cei importanti de valorile vanitatii. Va recomand sa aruncati o privire mai atenta asupra numerelor pentru:
Engadment
Actiuni
Impresii
Trafic de recomandare
Clicuri pe linkuri
Am omis in mod deliberat numarul de urmaritori. Acest numar nu spune absolut nimic despre starea de sanatate a profilului dvs. de socializare. Puteti avea o multime de urmaritori, dar conteaza numarul de interactiuni (implicare, distribuire sau impresii). La urma urmei, este mai bine sa aveti 1 000 de urmaritori interesati de mesajul dvs. decat 1 000 000 carora nu le pasa de oferta dvs.
Identificati continutul care conteaza
Scopul intregului audit al retelelor sociale este de a identifica continutul care rezoneaza bine cu publicul dvs. si de a emula aceste postari. Ar putea fi dificil sa comparati postarile de pe diferite canale, deoarece toata lumea foloseste valori usor diferite.
Aici puteti utiliza un instrument de monitorizare a retelelor sociale , de exemplu, Brand24.
Incepeti cu configurarea unui proiect.
Introduceti cuvintele cheie predefinite in expertul de creare a proiectului. Instrumentul de ascultare a retelelor sociale va incepe sa colecteze toate mentiunile de pe Internet care includ cuvintele cheie.
Aveti probleme cu elaborarea cuvintelor cheie potrivite pentru urmarire? Ganditi-va la numele companiei dvs., la hashtag-ul dvs. de marca sau la numele produsului sau serviciului dvs.
Comments are closed.