De ce ar trebui sa investiti timp si resurse in masurarea eforturilor dvs. de PR? Beneficiile sunt greu de ratat!
Exista mai multe motive pentru care trebuie sa masurati valoarea continutului dvs. platit, detinut si castigat:
pentru a demonstra valoarea muncii tale superiorilor tai. PR va poate ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri, dar trebuie sa demonstrati beneficiile muncii dvs.
masurarea diferitelor campanii de PR va va ajuta sa identificati punctele tari si punctele slabe ale actiunilor dvs. In acest fel, puteti imbunatati urmatoarele campanii
monitorizarea constanta a marcii dvs. va va ajuta sa va aparati afacerea in timpul crizei.
Masurarea PR pe scurt
Sper ca acum veti obtine o intelegere solida asupra importantei masurarii rezultatelor campaniilor dvs. de PR.
Fara o masurare adecvata a relatiilor publice, nu veti putea evalua rezultatele muncii dvs. si veti oferi servicii si mai bune clientilor dvs.
Configurati-va clar obiectivul inainte de a incepe campania.
Aruncati o privire mai atenta asupra platformelor de socializare – indiferent daca va place sau nu, acolo se intampla acum majoritatea vietii.
Aveti in actiune un plan de gestionare a crizelor. O criza de PR te va lovi, dar poti intoarce mesele si poti beneficia de ea.
Urmariti-va concurentii. Efectuarea analizei concurentilor va va ajuta sa va identificati punctele tari si punctele slabe.
Nu uitati de traficul site-ului dvs. web. Analizati regulat rezultatele din GA.
Comments are closed.