
AVE si de ce este bun pentru businessul tau – III
- 14 iulie 2021
- 0 comments
- caduo
- Posted in Fără categorie
- 0
Echivalenta valorii publicitare nu ia in considerare multi factori care au impact asupra obiectivelor dvs. de afaceri.
AVE se uita doar la lungimea si amplasarea mediatizarii. Si mai ales in lumea digitala, sunt atat de multe de aratat cand vine vorba de PR si publicitate.
Ce alte valori sunt importante pentru clientul dvs.? Instrumentul de monitorizare media va oferi un set intreg de valori care va pot ajuta sa determinati valoarea dolarului acoperirii media.
Volumul mentiunilor
Odata ce ati achizitionat un continut care va aduce o crestere substantiala a acoperirii media, ar trebui sa urmariti alte surse online vorbind despre clientul dvs.
Pentru a face acest lucru, utilizati o monitorizare media, de exemplu, Brand24.
Odata ce va publicati articolul, povestea sau fotografia, alte mijloace media va pot impartasi continutul. In vechiul model al ratei AVE, a fost imposibil sa se masoare impactul total al publicitatii dvs.
Instrumentele de monitorizare media vor colecta fiecare mentiune publica care contine cuvantul cheie predefinit. Puteti urmari numarul de mentiuni si puteti avea o idee generala despre modul in care continutul dvs. este distribuit pe web.
Incepeti urmarirea acum! Creati primul dvs. proiect (este necesara doar adresa de e-mail).
Tinand cont de numarul de publicatii pe alte pagini, veti obtine o imagine de ansamblu a ratei totale AVE.
Sentiment
Sentimentul este unul dintre cei mai importanti factori atunci cand vine vorba de masurarea AVE. In lumea de astazi, nu este suficient sa ne concentram exclusiv asupra mediatizarii.
Adaugand sentimentul valorilor pe care le urmariti in mod regulat, puteti raspunde la o intrebare foarte importanta: ce impact are continutul asupra reputatiei clientilor dvs.?
Comments are closed.