Echivalenta valorii publicitare AVE este utilizata in PR pentru a masura valoarea in dolari a acoperirii media a unei campanii de PR. AVE ar masura dimensiunea acoperirii media, spatiul pe care a fost plasat si ar calcula rata de publicitate pentru anunturi similare.
Pentru a va asigura ca calculele sunt relevante, se pot adauga multiplicatori la ecuatie. Profesionistii in PR au adaugat multiplicatori in intervalul 3 – 10. Multiplicatorii ar trebui sa adauge un factor de credibilitate.
Valoarea AVE a valorii publicitare este simpla:
AVE = SIZE x RATE
Deci, daca continutul dvs. are o lungime de 10 coloane si rata pentru o coloana este de 10 USD, atunci valoarea publicitara este echivalenta cu 100 USD.
Multi profesionisti sustin ca campaniile de PR aduc mai multa valoare clientului lor, asa ca adauga un multiplicator la formula. In acest caz, AVE-urile devin ipotetice si nu va ofera nicio perspectiva reala asupra campaniei dvs.
Vedeti problema cu AVE-urile?
Din fericire, odata cu cresterea marketingului digital si a PR, puteti urmari AVE cu alte valori auxiliare si puteti determina rezultatele unei campanii de PR.
Cum se calculeaza AVE in PR digital?
In primul rand, instrumentele de monitorizare media vor calcula AVE pentru dvs. Pe baza altor articole pe care instrumentele le au in baza lor de date, un instrument poate estima costul publicitatii. Mai mult, bazele de date primesc actualizari regulate. Puteti urmari valoarea in timp pentru a observa modificarile pentru a va masura progresul.
Comments are closed.