
Ce poti invata din monitorizarea media? – Partea a IV-a
- 10 aprilie 2020
- 0 comments
- caduo
- Posted in IT & Tech
- 0
Monitorizarea media este o mina de aur a cunostintelor atunci cand vine vorba de clienti, produs sau serviciu.
Oamenii vorbesc despre punctele lor de durere, le place si nu le place. Cunoasterea nevoilor clientilor dvs. este o piatra de temelie a succesului dvs.
Ce spun oamenii despre Netflix si despre gasca?
Sa incepem cu unul dintre cele mai recunoscute marci – Netflix. Marketingul Netflix face o treaba excelenta atunci cand vine vorba de crearea de constientizare a marcii si de imagine a marcii.
Impartasirea unei parole Netflix este sinonim cu a-ti arata afectiunea fata de cineva. Netflix are grija de clientii lor pana in punctul in care prefera sa downgradeze un plan decat sa incarce clientii pentru serviciile de care nu au nevoie. Acest lucru este apreciat de clienti.
De asemenea, merita sa remarcam ca Netflix are cea mai mica rata de reclamatii legate de partea tehnica a serviciului lor. Sentimentul negativ este in mare parte legat de recenzia emisiunilor lor, de exemplu, „Vrajitoarea” sau anularile „Annei cu un E”
Ce au de spus oamenii despre Apple TV ?
Apple TV a lansat doar cateva emisiuni, iar receptia a fost extrem de pozitiva.
Apple TV este un produs Apple, deci intampina aceleasi probleme ca si ceilalti. Cea mai mare? Nu este compatibil cu alte dispozitive, in special cu cele realizate de Samsung:
Ce au de spus oamenii despre Disney +?
In primul rand, Disney nu trebuie sa-si construiasca constientizarea brandului de la zero. Desigur, aproape toata lumea stie Apple, dar marca nu este asociata cu industria filmului. Este diferit de Disney. Oamenii vor cumpara serviciul doar pentru ca le place … Mickey Mouse.
Intrebarea este daca vor ramane cu Disney o perioada mai lunga. Mai ales, avand in vedere faptul ca unele filme dispar din serviciu.
Ce au de spus oamenii despre HBO ?
HBO a fost oarecum un subdog al clasamentului. Dar deciziile recente cu privire la continutul original au pus platforma ca un lider.
„The Watchmen” a fost un serial de succes apreciat de multi.
Exista puncte de durere comune pentru intreaga industrie. Crearea de continut original care atrage milioane este unul dintre ele.
Dar unii indica o alta problema, in principal recomandari.
Recomandarile se bazeaza pe algoritmi AI si, in timp ce unele servicii fac o treaba destul de buna in a servi continut, s-ar putea sa va bucurati de altii, inca mai au un drum lung.
Mai mult, unii utilizatori sunt in continuare in cautarea de recomandari intr-o maniera veche – solicitand altor utilizatori:
Comments are closed.