Cum se masoara acoperirea media? – IV
- 23 iulie 2021
- 0 comments
- caduo
- Posted in Fără categorie
- 0
Nu toata acoperirea mass-media este benefica pentru organizatie. In calitate de profesionist in PR, nu numai ceea ce spun oamenii despre clientul dvs., ci si modul in care se simt despre mesajele dvs.
Un numar mare de mentiuni cu sentimente pozitive predominante indica o campanie de PR de succes. Clientii dvs. ar trebui sa se astepte la o rentabilitate ridicata a investitiei.
Sentimentul negativ predominant este un semn ca ar trebui sa schimbi modul in care functioneaza comunicarile tale. Poate fi tonul vocii, forma mesajelor dvs. sau canalul prin care comunicati cu publicul.
Multe instrumente de analiza PR disting doua tipuri de acoperire – social media si acoperire non-sociala. Cand lucrati la promovarea unei pagini, la cresterea gradului de cunoastere a marcii pentru anumite produse sau la lucrul la relatiile cu influenti, ar trebui sa analizati acoperirea.
Masurati acoperirea si AVE! Incepe perioada gratuita de testare
Reach va va spune cate persoane v-au vazut articolul, pagina sau orice alta publicatie. Este o modalitate perfecta de a face calculul AVE mai informativ. Nu doar acum cat de mult ati reusit sa va asigurati din punct de vedere al costurilor publicitare, ci si cate persoane ar fi putut vedea articolul dvs.
Cum se masoara acoperirea media?
AVE este un mod de a masura efectele campaniilor de PR pentru clientii dvs. Multi profesionisti in relatii publice sustin ca este un indicator de performanta invechit si nu ar trebui sa fie folosit in PR-ul modern.
Dar AVE nu este inutil. Combinat cu alte valori, valoarea publicitara echivalenta va va oferi mijloacele de masurare a rezultatelor campaniei dvs. de relatii publice.
Comments are closed.