Puteti utiliza pana la 30 de hashtag-uri pe Instagram, ceea ce va ofera o multime de oportunitati de a utiliza hashtag-urile de marca si de a va expune continutul la publicul potrivit.
Este diferit pe Twitter.
Aveti doar 280 de caractere pentru fiecare tweet, ceea ce inseamna ca trebuie sa va curatati cu atentie continutul. Acesta este motivul pentru care alegerea hashtag-urilor Twitter potrivite este esentiala.
Identificarea hashtag-urilor potrivite va va ajuta sa va cresteti mesajul si sa ajungeti la utilizatorii care reflecta persoanele dvs. de marketing ideale.
Cum se utilizeaza hashtag-urile pe Twitter?
Exista trei tipuri de hashtag-uri pe care le puteti folosi pe Twitter:
hashtag-uri mereu;
hashtag-uri specifice campaniei;
hashtag-uri in trend.
Hashtagurile mereu pe On pot fi hashtag-urile dvs. de marca pe care le utilizati cu fiecare postare.
Ar trebui sa atasati primul tip de hashtag-uri la toate postarile dvs. de pe Twitter. Poate fi numele companiei dvs. sau un slogan, cum ar fi „Do Do It It”.
Hashtag-urile specifice campaniei va vor ajuta sa analizati amploarea campaniei de socializare.
Hashtag-urile specifice campaniei au o durata de viata mult mai scurta, deoarece sunt atasate doar la o singura campanie de marketing. Analizarea hashtag-urilor specifice campaniei va permite sa aruncati o privire asupra performantei campaniei dvs.
Hashtag-urile de tendinte Twitter va vor ajuta sa cresteti constientizarea brandului. Acestea sunt pur si simplu hashtag-uri asociate cu nisa dvs. specifica de afaceri pe care alti utilizatori Twitter le incorporeaza in tweeturile lor.
Gasirea hashtag-urilor in trend pe Twitter
Am stabilit cat de crucial este sa adaugati si sa analizati hashtag-urile potrivite mesajului dvs. Twitter.
Intrebarea ramane: cum localizati hashtag-urile care vor fi relevante pentru publicul dvs. si vor spori vizibilitatea postarilor dvs.?
Comments are closed.