Determinati-va rentabilitatea investitiei – VII
- 13 octombrie 2021
- 0 comments
- caduo
- Posted in Fără categorie
- 0
In al doilea rand, verificati adresa URL pe care o furnizati impreuna cu informatiile despre bio. Este usor sa uitati ca schimbati linkul o data pentru o anumita campanie care nu mai este difuzata.
Va puteti verifica profilul pe unele dintre platformele de socializare. O verificare va va oferi un plus de constientizare a marcii dvs., deoarece publicul dvs. va sti imediat ca se afla in locul potrivit.
Determinati-va rentabilitatea investitiei
Stiu cat de greu este sa masoare rentabilitatea investitiei din activitatile dvs. de socializare. Puteti, desigur, sa numarati numarul de conversii de pe canalele de socializare, dar cum sa faceti atunci cand conversiile nu sunt obiectivul dvs. principal? Ce se intampla daca doriti sa va concentrati asupra constientizarii marcii? Sau vanzarile care sunt inspirate de social media, dar nu provin direct din social?
Un ROI este, totusi, o parte indispensabila a auditului social media. Va va impiedica sa cheltuiti resurse pentru activitati care nu vor oferi niciodata valoare companiei dvs.
Puteti urmari numarul de descarcari ale unei carti electronice sau a oricarui alt continut dedicat. Google Analytics va va ajuta sa masurati numarul de trafic organic sau sesiuni de pe site-ul dvs. web.
O masuratoare excelenta pentru retelele sociale va urmari performanta hashtagului. In tabloul de bord Brand24, creati un proiect in care hashtagul dvs. este unul dintre cuvintele dvs. cheie monitorizate. Instrumentul va calcula toate valorile pentru dvs.
In fila Rezumat, veti gasi cele mai importante informatii, de exemplu:
Numarul total de rezultate,
Acoperire social media,
Interactiuni in retelele sociale,
Numarul de mentiuni pozitive,
Numarul de mentiuni negative.
O analiza sumara de la Brand24 care arata schimbarea valorilor de pe retelele sociale
Comments are closed.