Diploma de absolvire si potentialul salariului
- 15 martie 2018
- 0 comments
- caduo
- Posted in Fără categorie
- 0
Toata lumea „stie” ca absolventii fac mai multi bani decat oamenii fara studii superioare. Deci, daca luati persoanele absolvente de studii superioare si le puneti in galeata A, si puneti pe toti cei fara studii in galeata B, salariul mediu al galetii A va fi mai mare decat B. Deci, inseamna ca ar trebui sa invatati mai mult pentru a obtine venituri mai mari?
Lucrul real care va va ajuta sa castigati mai mult este sa dobanditi competente valoroase. Multi oameni dobandesc abilitati in colegiu, deci nu este surprinzator faptul ca absolventii de facultate, in medie, fac mai multi bani. Cu toate acestea, daca puneti pe toti cei care au aptitudini valoroase intr-o singura galeata si pe toti fara abilitati valoroase intr-alta, veti gasi ca galeata calificata are un venit mediu mult mai mare decat cei necalificati. Mai mult, ati descoperit ca erau niste oameni cu abilitati deosebite si fara diploma, iar altii cu grad si fara abilitati.
Institutiile noastre educationale au un rol vital in educatie. Cu toate acestea, este in detrimentul lor sa se concentreze atat de mult asupra faptului daca cineva obtine sau nu un grad, deoarece face gradul ceea ce este important in loc de setul de competente. Facultatile noastre sunt pline de studenti care sunt acolo pentru a obtine o diploma – nu neaparat abilitati. Ei se concentreaza asupra unui lucru gresit si reprezinta o sursa extrema de frustrare pentru profesori. Cum ati vrea sa va ocupati cu studentii toata ziua in care un procent bun din ei incearca doar sa faca cat mai putin posibil pentru a obtine o bucata de hartie care spune ca au absolvit? Nu mi-ar placea si stiu cel putin cativa profesori care se uita la o cariera diferita pentru ca vad doar lucrurile ce se inrautateste si se agraveaza.
Potrivit statisticilor guvernamentale, procentul studentilor care au absolvit cu diploma de inginerie a atins punctul culminant la mijlocul anilor ’80 si a inregistrat o scadere pana la o usoara crestere ulterioara. De fapt, procentul studentilor absolvi in inginerie in 2014-2015 este de numai 65% din ceea ce a fost in perioada 1985-1986 – ceea ce reprezinta o imbunatatire fata de anii precedenti. Stiinta se confrunta cu acelasi lucru, cu un declin general de la inceputul anilor 70, dar cu o usoara crestere in ultimii ani. A existat o crestere constanta a „altor domenii” care include aspecte precum jurnalismul, legea, comunicarea, arhitectura etc.
Comments are closed.