O lista lunga de contacte este de mica valoare, cu exceptia cazului in care aceste conexiuni va ajuta sa va dezvoltati personal si profesional.
Unii profesionisti isi amintesc sa foloseasca LinkedIn numai atunci cand primesc o notificare in casuta de e-mail. Nu trebuie sa cazi in aceasta capcana – este o risipa de resursa excelenta pentru construirea nu numai a retelei dvs., ci si a marcii dvs. personale. Pentru a face acest lucru, va trebui sa va intalniti ca cineva care adauga valoare.
Alaturati-va grupurilor LinkedIn pentru a participa la discutii relevante pentru interesele dvs. Scrieti continut care inspira si informeaza, facandu-l accesibil pentru mai multi cititori, publicand pe LinkedIn Pulse. Cele mai prezentate articole de pe prima platforma de publicare LinkedIn se incadreaza de obicei in urmatoarele categorii: sfaturi de cariera, antreprenoriat, marketing, femei in afaceri, tehnologie si inovatie.
Imbunatatiti cantitatea si calitatea conexiunilor dvs., emuland tipul de persoana pe care doriti sa o cunoasteti, offline si online. La urma urmei, cel mai bun mod de a interactiona cu influentatori este sa devii unul singur.
Comments are closed.