Mai mult decat sa fiti o inregistrare virtuala a realizarilor dvs. profesionale, ganditi-va la profilul dvs. LinkedIn ca la biletul dvs. pentru un eveniment de retea 24/7 cu profesionisti din toate domeniile imaginabile. Dar cand invitati un influencer din industrie ca contact LinkedIn, cum va distingeti de multime?
In primul rand, renuntati la sablonul implicit (adica „as dori sa va adaug in reteaua mea profesionala de pe LinkedIn. – <numele dvs.>”). Folosind-o, nu este decat o imagine a invitatiei dvs. ca fiind cel mai bun lucru si, in cel mai rau caz, neoriginal, nesincer sau lenes. Personalizati-va mesajul extragand profilul potentialului dvs. pentru un teren comun – fie ca sunt contacte, afilieri, experiente de munca, abilitati, cauze sau interese.
Ati citit ceva ce au scris recent pe LinkedIn sau in alta parte? Lasati o linie despre modul in care va bucurati de postarile lor sau despre modul in care le aplicati sfaturile propriilor experiente de cariera. Adaugati 10-20 de contacte noi pe zi, urmarind fiecare invitatie acceptata cu un mesaj de multumire rapid.
Dar maximizarea LinkedIn nu se opreste doar la adaugarea de contacte. Faceti-va obisnuit sa lasati recomandari de calificare pentru fiecare conexiune noua si sa atingeti baza ori de cate ori exista repere in cariera lor.
Cat de eficienta este aceasta strategie? Viveka von Rosen, expert in marketing LinkedIn, a scris odata despre un client care a primit un contract guvernamental de 3 milioane de dolari, dupa ce a felicitat un contact vechi pentru noul sau rol.
Comments are closed.