Sa aruncam o privire mai profunda asupra analizei de hashtag Twitter si a instrumentului pe care il puteti folosi pentru job.
Voi analiza hashtagurile Twitter bazate pe tabloul de bord C-a-duo, cu instrumentul de top de monitorizare a retelelor de socializare (cel putin, in functie de Buffer).
Cand vine vorba de monitorizarea media si de analiza hashtag, trebuie sa incepeti cu crearea unui proiect.
In asistentul de creare a proiectului, introduceti cuvintele cheie pe care doriti sa le urmariti pe Twitter.
Intrucat am dori sa ne concentram pe analiza hashtag-urilor pe Twitter, sa-l folosim pe cel pe care il utilizati acolo.
Am conectat proiectul la canalul Slack, de fiecare data cand apare o noua mentiune pe Twitter, primesc o notificare imediata.
Instrumentul ofera, de asemenea, o notificare prin e-mail si o aplicatie, atat pentru Android cat si pentru iOS.
Stiu cine vorbeste despre C-a-duo si pot reactiona imediat.
Puteti colecta continut hashtagged doar de pe Twitter sau puteti include si alte surse online, de exemplu, Facebook, Instagram, YouTube, forumuri, site-uri de stiri etc. In acest fel, veti obtine o imagine de ansamblu despre prezenta companiei dvs. online.
Comments are closed.