In primul rand, nu veti putea sa va amintiti toate informatiile importante adunate in timpul procesului. Notarea rezultatelor auditului social media va va ajuta sa tineti evidenta tuturor datelor. Este punctul de plecare.
In al doilea rand, rezultatele auditului social media vor fi interesante pentru multi oameni din diferite departamente din compania dvs. Pun pariu ca divizia dvs. de vanzari va fi mai mult decat dornica sa stie ce postari de pe retelele sociale convertesc cel mai mult.
Si, nu in ultimul rand, daca aveti un singur fisier cu toate datele de audit ale retelelor sociale va va ajuta sa comparati rezultatele luna in luna, trimestru in trimestru sau an in an, in functie de nevoile dvs.
Unele strategii de marketing vor incepe sa dea roade la cateva luni dupa implementare, deci este vital sa monitorizati rezultatele analizate pentru o perioada indelungata. De asemenea, veti putea observa fluctuatiile sezoniere. De exemplu, o promotie de Black Friday ar putea distorsiona rezultatele dvs. din ianuarie anul viitor.
Lista de verificare a auditului social media
Indiferent de dimensiunea industriei sau a companiei, un audit de succes va include cateva puncte universale. Acestea sunt elemente comune ale auditului social media:
Comments are closed.