„… Internetul a transformat ceea ce a fost un mesaj controlat, intr-un singur sens, intr-un dialog in timp real cu milioane.” Danielle Sacks, scriitoare la Fast Company
Multi agenti de marketing si-au schimbat recent abordarea de marketing si s-au indepartat de o strategie de respectare a unui plan de marketing fix predefinit. In zilele noastre, marketingul in timp real prinde odata cu cresterea social media.
Aceasta abordare se bazeaza pe evenimente actualizate, tendinte relevante si reactii imediate la acestea. Acesta are ca scop conectarea marcilor cu clientii actuali si potentiali in momentul in curs prin raportarea la cele mai populare subiecte de pe Internet.
Cele mai mari si mai puternice marci demonstreaza ca activitatile de marketing in timp real ar putea fi mai eficiente decat orice alte strategii. Conversia unor astfel de actiuni aduce adesea rezultate mult mai bune decat orice alte campanii de marketing.
In plus, marketingul in timp real nu necesita o contributie uriasa la bani. Tot ce aveti nevoie este creativitate, precizie si rapiditate. Astfel, intreprinderile mici si mijlocii nu raman in urma si au succes si in timp real.
Comments are closed.