Am fost invatati din copilarie sa nu vorbim cu straini. O ducem la maturitate si chiar in relatii profesionale, deoarece nimeni nu vrea sa aiba de-a face cu cineva pe care nu-l poate vedea sau pe care nu-l cunoaste.
Mai mult decat orice alta retea sociala, LinkedIn are ca scop consolidarea increderii si credibilitatii. Cel mai bun mod de a face acest lucru este sa va mentineti profilurile personale si ale companiei complete si actualizate.
Arata oamenilor cine esti, precum si de ce si cum faci. Pentru persoane fizice, utilizati campul de titlu profesional din profilul dvs. in avantajul dvs. Nu completati-l doar cu titlul postului si compania prezenta. In schimb, puneti limita de 120 de caractere la o buna utilizare cu cuvinte care evidentiaza abilitatile si rolul dvs. in industrie.
Nu uitati sa utilizati fotografii profesionale in cap atat pentru paginile individuale, cat si pentru paginile companiei. La urma urmei, profilurile LinkedIn cu fotografii sunt de pana la unsprezece ori mai susceptibile de a obtine vizualizari decat cele fara
Comments are closed.