Dupa ce ati sortat detaliile tehnice, este timpul sa aruncati o privire asupra valorilor corecte pentru a urmari.
Cheia este sa aruncati o privire mai detaliata asupra valorilor care vor oferi perspective actionabile in strategia dvs. de marketing.
Volumul mentiunilor
Volumul mentiunilor este o diagrama care arata de cate ori a fost utilizat cuvantul dvs. cheie intr-un anumit timp.
Twitter hashtags analytics
Acest lucru poate parea nu foarte mult, dar este, de fapt, una dintre valorile esentiale.
Volumul de mentiuni va va arata toate punctele din numarul de mentiuni care ajuta la identificarea anotimpurilor in care produsul dvs. este cel mai dorit.
Analiza volumului de mentiuni arata, de asemenea, acoperirea media sociala si numarul total de interactiuni.
Pe baza acestei analize, veti sti daca campania dvs. a ajuns la o anumita cantitate de oameni si daca continutul dvs. a fost suficient de interesant pentru a starni o anumita implicare. Implicarea pe Twitter este exprimata prin aprecieri, retweet-uri si comentarii.
Analiza sentimentului Hashtag
Volumul de mentiuni analitice nu va va spune intreaga poveste. Pentru a intelege cu adevarat ce spun oamenii despre brandul dvs., trebuie sa combinati volumul cu analiza sentimentelor hashtag.
Analiza sentimentului Hashtag va va spune daca oamenii vorbesc despre brandul dvs. intr-un mod pozitiv sau negativ.
Comments are closed.