Un birou organizat
- 8 august 2018
- 0 comments
- caduo
- Posted in Din viata
- 0
Iata cateva sfaturi de organizare rapida a biroului. Acestea sunt lucruri care au functionat bine pentru mine si ma ajuta sa mentin un birou organizat (de cele mai multe ori). Cele mai multe dintre ele sunt, probabil, aplicabile si altora. Daca aveti orice sfaturi de organizare pe care sa le adaugati, adaugati-le la comentarii.
Scoateti pixuri si creioane de care nu aveti nevoie. – Am un tip de stilou pe care-mi place sa-l folosesc, dar in fiecare luna, suportul creionului meu este umplut cu alte instrumente aleatoare de scris. Daca nu o veti folosi, nu va simtiti rau sa o aruncati. Este doar dezordine. Cu cat aveti mai putina aglomeratie, cu atat mai aproape de aranjarea unui birou organizat.
Faceti un loc pentru lucruri de buzunar. Cheile, telefonul, PDA-ul, portofelul, bucla de ureche Bluetooth etc. trebuie sa aiba o casa. Pune-le intr-un sertar.
Mutati electronica din vedere. Modemul dvs. de cablu, router-ul wireless, firewall-ul, bateria de rezerva etc. nu trebuie sa fie pe birou. Inca o data, reducerea aglomeratiei reduce cantitatea de munca dintre un birou dezordonat si un birou organizat. Acest sfat organizational poate merge mult spre a va face biroul si munca un loc mult mai placut pentru a lucra.
Scanarea documentelor. PDF-uri si pastrati-le pe computer. Folosesc OCR, astfel ca documentele pot fi cautate. Acest lucru este minunat pentru ca tine totul acolo cu tine. Pastrarea unui birou curat va ajuta sa va mentineti curatenia. Prosoape de hartie, asigurati-va ca aveti unele in apropiere. Acest lucru va va ajuta sa va curatati suprafata de lucru. Este vorba doar de a face lucrurile cat mai usor de posibil.
Comments are closed.