Auditul social media poate fi un proces ingrozitor de realizat. Cu toate acestea, este necesar daca doriti ca marketingul dvs. pe retelele sociale sa aiba succes. Auditul va va ajuta sa evaluati rezultatele activitatilor dvs. de social media, sa va descoperiti punctele tari si punctele slabe si sa implementati modificarile necesare strategiei dvs. de marketing pe social media.
Cum sa efectuati un audit social pe cont propriu?
Procesul nu trebuie sa fie complicat. Acest ghid pas cu pas al auditului pe retelele sociale va va ajuta sa structurati procesul de audit, facandu-l o bucata de tort.
Esti inca speriat de auditul social media? Atunci sa vorbim despre beneficii.
Puteti colecta date pentru a efectua o analiza SWOT si pentru a va identifica punctele forte, punctele slabe, oportunitatile si amenintarile;
Va puteti asigura ca marca dvs. este reprezentata in mod consecvent si adecvat pe diferite canale de socializare;
Puteti profita de toate oportunitatile care apar pentru marca dvs. – o lume a retelelor sociale ofera o multime de evenimente pentru a va dezvolta gradul de constientizare a marcii – este treaba dvs. sa le identificati;
Puteti masura performanta marcii dvs. pe diferite canale de socializare, inclusiv cateva valori cheie privind acoperirea, sentimentul, volumul, implicarea si multe altele.
Iata ce ne asteapta astazi:
Comments are closed.